Leidsin ühe uue lemmiku :)


On pühapäeva hommik ja täna saabki nädal konkursil osalemisest. Olin juba murelik, sest kaal seisis mõned päevad paigas ja ei tahtnud langeda. Täna hommikul oli lõpuks hea üllatus ja kaal näitas 800g vähem kui esmaspäeval. Huvitav on see, et eile sõin täpselt sama kaloraazi järgi mis eelmistel päevadel ja liigutasin ka sama palju. Loodan, et nüüd langustrend jätkub.
Minu eesmärk on langetada umbes 750 g kaalu nädalas (ehk 8 nädala kohta 6 kg), selle nädala eesmärk on täidetud! :) 

Ja nüüd põhiuudise juurde. 
Ma pidin R-Kioski lakke hüppama kui leidsin sealsest külmaletis PROTEIINIPUDINGU !!  Olin just hiljuti mõlenud, et tahaks pudingut- päris pudingut, mis oleks nii tekstuurilt, välimuselt kui ka maitselt selline nagu üks puding olema peab. Ja ma leidsin selle :) Proovisin vaniljemaitselist ja pettuma ei pidanud. Valikus oli veel šokolaadi ja karamelli, kindlasti proovin varsti ka need ära kui millegi heaga end kostitada tahan. Igaljuhul oli see super leid ja just R-Kioskist :D Poes sellised näinud ei olegi, huvitav miks. Anyway soovitan proovida, kes veel seda teinud ei ole.




Avastasin ühe hea retsepti ka - kalkunikotletid kodujuustuga. Kasutasin kalkuni rinnafileed, kodujuustu, muna, maitseks sibul ja küüslauk ning maitseained. Segasin kõik kokku ja pannile praadima. Jäid hästi mahlased ja tõsiselt maitsvad. Mis peamine, neid on lihtne ja kiire valmistada. Pakkisin tööle kaasa koos kurgi ja riivitud peediga, kõrvale sõin rukkipala.




Täna hommikuks tegime banaanipannkooke, mida mina sõin profeel küpsisemaitselise kohupiimaga. Varsti BodyAttack trenni ja tervislik algus päikeselisele pühapäevale tehtud !